אתרי תדמית

זמן קריאה: 2 דקות

אתרי תדמית הם אתרים המספקים מידע אינפורמטיבי על אדם, גוף או בית עסק, ומשמשים כמעין כרטיס ביקור מודרני ומשוכלל. אתרי תדמית נחשבים למניעים לפעולה בצורה פסיבית, ולא אקטיבית. כלומר, גולש שמתעניין ברכישת מוצר או שירות, יכול לקבל באמצעות אתר התדמית בו הוא מבקר, חיזוק להחלטה שלו ללכת עם בית העסק, או האדם מציע השירות. לרוב, אתרי תדמית יסתפקו בהצגת מידע לגולשים, ובאיסוף פרטי ההרשמה שלהם, ולא יכללו מרכיבים מתקדמים כמו חיבור לשירותי סליקה, ניהול חנות מקוונת, פירוט של מלאים ועוד.

איתי ורצ'יק בניית אתרים ושיווק באינטרנט IVBS

אילו מרכיבים חשוב שיהיו כאשר בונים אתרי תדמית?

אתרי תדמית מכילים, לרוב, מרכיבים קבועים שחוזרים על עצמם, ומייצרים את מסגרת התוכן של האתר.

  • שם המותג והסבר על השירות – אתרי תדמית יכללו, כמובן, את שם המותג, ויפרטו מהם השירותים שמספק המותג. בפירוט אודות השירותים יצויינו, בדרך כלל, איזורי הפעילות של המותג, ככל שאלו רלוונטיים, ושעות הפעילות של המותג, ככל שאלו רלוונטיים.
  • תמונות להמחשה – אתרי תדמית יכללו תמונה של האדם שעומד מאחורי המותג, צוות ההנהלה או כל תמונה אחרת שתמחיש מיהו נותן השירות. חשוב שהתמונה תתאים לנישה בה מוצעים השירותים. אנשי מקצוע צריכים להיות מצולמים בבגדי העבודה שלהם, ואנשי צווארון לבן צריכים להיות לבושים בהתאם.
  • ביקורות גולשים או ממליצים – כדי לספק תמונה מאוזנת ובריאה של עסק חי, ישולבו בדרך כלל באתרי תדמית גם עדויות של לקוחות מרוצים וביקורות של גולשים אודות השירות שמספק המותג.
  • קורות חיים -באתרי תדמית נהוג לשלב מידע שיעזור לגולשים להחליט שלבעל האתר קיים הניסיון הדרוש כדי לתת מענה לבעיה בגללה הגיעו מלכתחילה לאתר. פירוט הניסיון המעשי שנצבר בשנים האחרונות, פתרונות ייחודיים שהמותג מספק בשוק, ופרויקטים שנמצאים בתהליך – כל אלו הם מרכיבים חיוניים שכדאי לשלב באתרי תדמית.
  • הפניה לפרופילים שונים של העסק ברשתות חברתיות – אתרי תדמית צריכים לאפשר לגולשים להתרשם מן הפרופילים של המותג גם “בחיים האמיתיים” וזאת באמצעות הפניה אל הפרופילים של המותג ברשתות החברתיות השונות. אם המותג מנהל, למשל, ערוצי וידאו ביוטיוב, דף פייסבוק עסקי, פרופיל אינסטגרם פופולרי, תכנים ברשת החברתית של טיקטוק – כל אלו יכולים להיות משולבים כחלק בלתי נפרד מאסטרטגיית התוכן של אתר התדמית.
  • דרכי יצירת קשר – אתר תדמית צריך לכלול גם את דרכי יצירת הקשר האפשריות עם המותג. חשוב לזכור: לא לכל מותג מתאימות אותן דרכים ליצירת קשר. אתר תדמית הוא בדיוק המקום לפרט מתי ואיך יהיה נכון להשיג את המותג. חלק מן המותגים יבחרו במתן ערוץ פתוח וישיר ללקוחות הפוטנציאליים, ואילו מותגים אחרים יבחרו באפשרות שתסופק ללקוחות להשאיר הודעה, לצורך חזרה עתידית של בית העסק אליהם.

לסיכום

אתרי תדמית מוקמים לרוב על מנת לספק מידע אינפורמטיבי חשוב תומך החלטה, לגולשים, מתעניינים ולקוחות פוטנציאליים של בתי עסק מקוונים. באמצעות תוכן המוטמע באתר, וכן הפניות לתוכן חיצוני אודות המותג, יכולים אתרי תדמית להניע גולשים לפעולה.

שאלות ותשובות

אתרי תדמית הם אתרים המספקים מידע אינפורמטיבי על האדם או בית העסק שעומד מאחורי המותג, והם יכולים לשמש לקוחות פוטנציאליים בהחלטה שלהם אם להתקשר מול המותג.

אתרי תדמית צריכים לכלול לכל הפחות את שם המותג ופירוט השירותים שהוא מציע, תמונות של צוות האתר ושל השירותים המסופקים, מידע בדבר דרכי יצירת קשר, שעות פעילות וכן על האזורים הגיאוגרפיים בהם פעיל המותג, ככל שהדבר רלוונטי.

אתרי תדמית לרוב אינם כוללים התממשקות מול שירותי סליקה והפקת חשבוניות, מוצרים, מידע בדבר מלאי זמין, ועוד.

כל מידע חיצוני שיוכל לעזור לגולשים לקבל החלטה ולהתקשר מול המותג הוא חיוני באתר תדמית ובפרט הפניות לפרופילים חברתיים של המותג, מאמרים שפרסם, סרטונים שלו ברשתות החברתיות, כתבות שפורסמו אודות המותג ועוד.

אודות הכותב/ת:

אולי יעניין אותך גם

אתר תדמית לעסק

אם אתם מנהלים עסק, ומעוניינים לספק מידע חיוני למתעניינים ופונים – הדרך האפקטיבית ביותר לעשות זאת היא באמצעות הקמה של אתר תדמית לעסק מאז שרשת

קרא עוד »
מה זה אתר תדמית

כל אחד מאיתנו נוהג לגלוש במגוון גדול של אתרים ברשת האינטרנט. הרשת הזו, מכילה סוגים רבים של אתרים המיועדים להשיג מטרות שונות: אתרי חדשות מיועדים

קרא עוד »
בניית אתר תדמית

בעולם שבו כמעט הכל הופך מקוון, ואנשים שונים יוצרים קשר באמצעות רשת האינטרנט, אתר תדמית המיועד לאדם או לעסק הופך להיות תעודת הזהות שלו. אתר

קרא עוד »
אני רוצה לקדם את העסק שלי
לקביעת פגישה עם יועץ שיווקי מטעם דיגיטיים משרד פרסום דיגיטלי

יש למלא את פרטיכם ופרטי העסק ונחזור בהקדם האפשרי לתיאום פגישה עם יועץ שיווקי