אתר תדמית לעסק

זמן קריאה: 2 דקות

אם אתם מנהלים עסק, ומעוניינים לספק מידע חיוני למתעניינים ופונים – הדרך האפקטיבית ביותר לעשות זאת היא באמצעות הקמה של אתר תדמית לעסק מאז שרשת האינטרנט פרצה לחיינו, והחלה להיות נגישה לכל אחד ואחת מאיתנו באמצעות הסמארטפון על כף היד – נקודת המפגש המרכזית של בתי עסק עם קהל המתעניינים והפונים שלהם הפכה להיות הנכס הדיגיטלי של העסק ברשת – לרוב, אתר האינטרנט שלו.

 

אתר תדמית לעסק הוא כלי חשוב בניהול השיח עם הלקוחות הפוטנציאליים. אמנם אתר תדמית הוא בדרך כלל פחות ערוץ אינטראקטיבי, ויותר ערוץ המשקף תוכן סטטי קיים, אולם התוכן הזה נחוץ פעמים רבות לגולשים, כדי לקבל את ההחלטה להתקשר עם אותו בית עסק.

 

מה חשוב שיכלול אתר תדמית לעסק?

מקימים אתר תדמית עבור בית העסק שלכם? מזל טוב! כעת, ודאו שיש בו לכל הפחות את המרכיבים הבאים, שיעזרו לגולשים להבין מי אתם, מדוע אתם מספקים את השירותים שאתם מספקים, ואיך תוכלו לסייע להם לקבל מענה לבעיות שמטרידות אותם.

  1. מידע אודותיכם – חשוב שאתר תדמית לעסק יכלול מידע אודות מי עומד מאחורי העסק. האם מדובר בעסק משפחתי קטן או בחברה גדולה? האם יש צוות הנהלה או שמדובר בעסק של איש אחד? מי הן הפונקציות הארגוניות החשובות שכדאי שהלקוחות הפוטנציאליים יכירו? מידע כזה צריך להיות מידע טקסטואלי, מלווה בתמונות ווידאו ככל האפשר, על מנת לתת לגולשים את האפשרות “להרגיש אתכם”, להבין מי באמת עומד מאחורי המותג, עד כמה הוא אדם נעים, עד כמה הוא נגיש לסביבה, וכו’.
  2. מידע אודות השירותים שלכם – אילו שירותים מספק בית העסק שלכם? באילו שעות וימים הוא מספק את השירותים שלו? מיהו קהל היעד הרלוונטי של העסק? באילו אמצעים מסופקים השירותים השונים.
  3. מידע אודות הניסיון, ההכשרה וההסמכה שלכם – מה נותן לכם את הביטחון לספק שירותים בתחום שבו אתם פועלים? איזה ניסיון צברתם בנישה הזאת? אילו הכשרות עברתם? האם התחום בו אתם עוסקים מחייב הכשרה מתאימה? אם כן, היכן רכשתם את ההשכלה שלכם?
  4. טון וגישה – אתר תדמית לעסק צריך להעביר, לצד המידע האינפורמטיבי היבש, גם תחושה של מי עומד בצד השני. שילוב מוטיבים של הומור, סרקזם, רשמיות, יצירתיות, וכתיבה בגובה העיניים של קהל היעד – הם מרכיבים חשובים מאוד בהקשר הזה. לקוחות מקבלים הרבה פעמים את ההחלטה האם להתקשר מול בית עסק רק בגלל הצורה שבה הוא מציג את עצמו. בעולם שבו בתי עסק רבים ומגוונים מציעים את אותם שירותים ממש, הגישה של בית העסק בתקשורת מול הלקוחות הופכת להיות קריטריון מבדל.

 

לסיכום

אתר תדמית לעסק הוא כלי חשוב ביצירת תקשורת בריאה בין בית עסק לקהל לקוחותיו. כאשר אתם נפנים להקים אתר תדמית לעסק, חשוב שתכללו בו מידע אודותיכם, מידע אודות השירותים השונים שמספק העסק, מידע אודות הניסיון, ההכשרה וההסמכה שלכם, ושתעשו כל זאת בטון המתאים לקהל היעד, ובגובה העיניים.

 

שאלות ותשובות

אתר תדמית לעסק הוא אתר המציג מידע אינפורמטיבי חושב אודות העסק, כמו אילו שירותים הוא מספק, באילו שעות פעילות, ובאילו איזורים גיאוגרפיים.

חשוב שאתר תדמית לעסק יכלול מידע משני עולמות תוכן: מיהו נותן השירות (תוכן טקסטואלי, תמונות ווידאו), ומהם השירותים המסופקים על ידו.

שילוב של עדויות של לקוחות מרוצים שהתקשרו מול בית העסק יכול לסייע רבות בהמרת יותר גולשים ללקוחות משלמים, משום שהוא מגביר את האמון שנותנים אותם גולשים באתר בית העסק.

הטון והגישה באתר תדמית לעסק הם חשובים מאוד, משום שלצד התוכן האינפורמטיבי, לקוחות מקבלים החלטה על התקשרות מול בית העסק בהתאם לחיבור שנוצר. טון וגישה מתאימים מסייעים רבות ביצירת החיבור הזה.

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
אודות הכותב/ת:

אולי יעניין אותך גם

מה זה אתר תדמית

כל אחד מאיתנו נוהג לגלוש במגוון גדול של אתרים ברשת האינטרנט. הרשת הזו, מכילה סוגים רבים של אתרים המיועדים להשיג מטרות שונות: אתרי חדשות מיועדים

קרא עוד »
בניית אתר תדמית

בעולם שבו כמעט הכל הופך מקוון, ואנשים שונים יוצרים קשר באמצעות רשת האינטרנט, אתר תדמית המיועד לאדם או לעסק הופך להיות תעודת הזהות שלו. אתר

קרא עוד »
אני רוצה לקדם את העסק שלי
לקביעת פגישה עם יועץ שיווקי מטעם דיגיטיים משרד פרסום דיגיטלי

יש למלא את פרטיכם ופרטי העסק ונחזור בהקדם האפשרי לתיאום פגישה עם יועץ שיווקי