ניהול קמפיין ממומן

זמן קריאה: 2 דקות

קמפיינים ממומנים בעשור האחרון הפכו להיות מנוע צמיחה של עסקים רבים. באמצעות קמפיין ממומן אפשר להגדיל את כמות הכניסות לאתר וכתוצאה מכך להגדיל את מעגל הלקוחות ולצד זאת, את ההכנסות. מה זה אומר לנהל קמפיין ממומן והאם עדיך לעשות את זה לבד או לקחת מומחה? כל מה שצריך לדעת במאמר הבא.

כל מה שצריך לניהול קמפיין ממומן

ניהול קמפיינים הוא תחום בתוך שיווק דיגיטלי ואם אפשר להגיד, אפילו חלק משמעותי ממנו. כמעט כל עסק או אתר זקוקים לקמפיינים ממומנים על מנת להגיע ללקוחות פוטנציאלים ולהניע אותם לרכוש.
ניהול קמפיין ממומן יכול להיות או ברשתות חברתיות, כמו לדוגמא אינסטגרם, פייסבוק, טיקטוק ועוד, או שהוא יכול להיות במנועי חיפוש. כמו כן, אפשר לעלות עם קמפיין ממומן גם באתרים שונים הרלוונטיים לתחום שלכם, לדוגמא קמפיין ממומן למפיקת אירועים, שיעלה באתר המיועד להמלצות בין כלות. או במילים אחרות, על מנת לנהל קמפיין ממומן צריך:

  • הבנה טכנית וניהול מערכות – מדובר על צורך בהבנה טכנית ויכולת לנהל מערכות.
  • ניתוח נתונים ודוחות – רק אם נבין מה קורה בנתונים, נוכל לשפר ולהשתפר.
  • הבנה במסעות לקוח – הייחוד של הדיגיטל, זה שהלקוח עובר מסע ואתם יכולים להיות כחלק מהמסע שלו, עד שהוא ירצה ליהנות מהשירות שלכם או לרכוש את המוצר אותו אתם מציעים.

האם כדאי לעשות את זה לבד?

תראו, קידום ממומן וניהול קמפיין ממומן, דורשים ידע וניסיון, כמו כל תחום הקשור למערכות. בהחלט אפשר ללמוד את זה, אבל ההמלצה היא לקחת קורס שיעזור לכם להבין את הכול לעומק. בנוסף לכך, משום שמדובר על חברות טכנולוגיה, תמיד יש חידושים ופיצ’רים שכדאי להכיר ולכן, אתם גם צריכים להישאר מעודכנים כל הזמן.
כן, מדובר על עבודה די מפרכת, בטח כאשר במקביל יש לכם עסק לנהל. לכן, הרבה בעלי עסקים או מנהלי אתרים מעדיפים להיעזר במומחה SEO שיוכל להשתלט על גזרת הקידום הממומן ולהגיע לתוצאות לפי היעדים שהגדרתם איתו.

מה חשוב לדעת לפני שלוקחים מומחה לניהול קמפיינים?

קודם כל, אל תבחרו בהכרח לפי העלויות. אז אני לא אומר תשפכו כסף על המומחה הגדול ביותר בתחום, אבל אם תבחרו רק לפי מחיר ככל הנראה לא תראו תוצאות. האם אתם הייתם משקיעים בלקוח שלו מעוניין לשלם על שעות העבודה? ולכן, אם אתם רוצים לראות תוצאות תשקיעו. בנוסף לכך, בקשו לדבר עם לקוחות ולראות תוצאות. בסופו של דבר, שיחת היכרות זה נחמד וגם כימיה, אבל תדרשו גם לראות את היכולות בפועל.

סיכום

בתחילת המאמר, דיברנו על העבודה הנדרשת בניהול קמפיין ממומן ולמה צריך לשים לב. בהמשך המאמר דנו בשאלה האם כדאי לעשות את הקמפיינים באופן עצמאי או באמצעות מומחה ובסוף דיברנו על דברים שחשוב לזכור כאשר לוקחים מומחה.

שאלות ותשובות

ניהול קמפיין ממומן הוא תחום עיסוק לכל דבר, לכן, אם רוצים לראות תוצאות צריך להבין בזה לעומק. כדי לנהל קמפיינים צריך הבנה טכנית והבנה בניהול מערכות, לצד יכולת אנליטית ויכולת לנתח דוחות ונתונים ולהוציא מהם תובנות פרקטיות.

היתרון של קידום ממומן הוא שאפשר להגיע בצורה מאוד קלה למיקומים גבוהים בחיפושים

זה מאוד תלוי כמה זמן פנוי יש לכם וכמה כסף זה יחסוך לכם. בסופו של דבר אסור לכם לשכוח שהמטרה שלכם היא לנהל את העסק. קמפיינים ממומ נים צריכים להביא לכם יותר לקוחות ואם לא תשקיעו בלקוחות שלכם, כל הקידום יהיה לשווא גם ככה.

קודם כל, אל תהיו רק מוטי מחיר. בסופו של דבר, לא מעט פעמים הזול עולה ביוקר ואם לא תצליחו להביא לקוחות מהקמפיינים הממומנים אז לא עשיתם כלום בפרסום. לכן, חשוב מאוד לבדוק את התוצאות שלו בשטח וכמו כן, לבקש לדבר עם לקוחותיו ולקבל המלצה.

 

 

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
אודות הכותב/ת:

אולי יעניין אותך גם

קידום בגוגל אדוורדס

גוגל, מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם הוא אחד מהפלטפורמות החשובות ביותר לבעלי עסקים ומפרסמים. לגוגל יש ייחודיות פרסומית שאין כמעט לאף פלטפורמה וקידום באמצעות גוגל

קרא עוד »
קידום ממומן PPC

אם אתם בעלי עסק ובטח אם אתם בעלי אתר, ככל הנראה יצא לכם לשמוע על קידום ממומן או בשמו הפופולרי יותר PPC. במאמר הבא נדבר

קרא עוד »
מה זה קידום ממומן

קידום ממומן הוא כלי סופר חשוב ומשמעותי בכל מה שקשור לשיווק דיגיטלי ולעיתים יש לו חשיבות מכרעת על ההצלחה של האתר שלכם ועל התוצאות העסקיות.

קרא עוד »
פרסום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל, הוא אחד הכלים הפופולריים ביותר לקידום האתר שלכם ולא סתם, יש לכך סיבות רבות והסברים רבים. במאמר הבא נדבר על פרסום ממומן

קרא עוד »
קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן הפך לחלק מרכזי בתמהיל שיווק כמעט בכל בית עסק ולא סתם, לקידום אתרים ממומן יש יתרונות רבים ובעלי עסקים רבים הבינו שמדובר

קרא עוד »
אני רוצה לקדם את העסק שלי
לקביעת פגישה עם יועץ שיווקי מטעם דיגיטיים משרד פרסום דיגיטלי

יש למלא את פרטיכם ופרטי העסק ונחזור בהקדם האפשרי לתיאום פגישה עם יועץ שיווקי