פרסום ממומן בגוגל

זמן קריאה: 2 דקות

פרסום ממומן בגוגל, הוא אחד הכלים הפופולריים ביותר לקידום האתר שלכם ולא סתם, יש לכך סיבות רבות והסברים רבים. במאמר הבא נדבר על פרסום ממומן בגוגל, מתי משתמשים בו ולאילו עסקים הוא יכול להתאים.

למה מתכוונים שאומרים קידום ממומן בגוגל?

קידום ממומן בגוגל, זאת בעצם דרך מעולה לקדם את האתר שלכם, בעיקר אם מבחינת SEO (קידום אורגני) אתם לא מתברגים בעמוד הראשון. אין ספק ש-SEO הוא כלי נהדר שיכול להכניס המון תנועה לאתר שלכם וכתוצאה מכך גם להגדיל את כמות הלקוחות וההכנסות, אבל קידום אורגני לוקח זמן ודורש עבודה רבה ולפעמים אתם פשוט צריכים יותר לקוחות באופן מיידי.

אגב, זה לא סותר, אפשר להקים מודעות פרסום וגם לעבוד על שיפור הקידום האורגני. קידום ממומן בגוגל, במילים אחרות, מאפשר לכם להגיע לדירוג גבוה (ראשון או שני, לעיתים שלישי) בחיפושים לפי מילות מפתח שבחרתם. אבל יש כאן קאץ’ קטן, מעל מודעת הפרסום שלכם, יופיע אייקון AD שמסמן לגולש שמדובר על מודעה.

בגדול זה לא דבר נורא ואיום, אל תתבלבלו, פשוט אם נשווה בין קידום ממומן לקידום אורגני, קידום אורגני נתפס כאמין יותר. הרי מה יותר טוב מתוצאות שגוגל בדק עבורך לעומק?

מתי נשתמש בקידום ממומן?

אם יש לכם תקציב, אז תמיד, כל עוד מדובר על פעולה רווחית. הכוונה היא, שתמיד טוב להגדיל את כמות הכניסות לאתר ואת מאגר הלקוחות שלכם, מי לא היה רוצה יותר לקוחות? אבל, חשוב להבין שכמו כל פעולה שיווקית, חשוב מאוד למדוד את התוצאות ולראות כי מדובר על פעולה רווחית עבורכם.

מה שכן, חשוב לזכור כמה דברים. בראש ובראשונה, הכוח העצום של גוגל משחק פה תפקיד מפתח. תחשבו על זה שמדובר על לקוח שבאמת מחפש את השירות שאתם מציעים ובדיוק אותו. יש לזה כוח אדיר, בטח לעומת פרסום ברשתות חברתיות בהן אתם מנסים לתפוס את תשומת הלב של הלקוח ולקוות שהוא מעוניין להתחדש במוצר שלכם או מעוניין בשירות שאתם מציעים.

בנוסף לכך, חשוב לזכור שכאשר אתם מתייחסים למידת הרווחיות של גוגל, יש לקחת בחשבון הסתכלות שנתית, כלומר אם לקוח עולה לכם בגוגל 50 ₪ אבל שנתית הוא יכול להכניס (באופן פוטנציאלי) 500 ₪ אז על כל 1 ₪ שהוצאתם קיבלתם 10 ₪.

קידום ממומן מומלץ לכל סוג עסק, לא משנה אם אתם מוכרים מוצרים או מעניקים שירות. חשוב לעבוד עם תקציב חודשי ולחלק אותו, אבל שימו לב שאתם משקיעים תקציב, אחרת אתם לא תראו תוצאות.

 

סיכום

אז דיברנו במהלך המאמר על מה זה פרסום ממומן בגוגל, מתי מומלץ להשתמש בו וכמו כן, איך אפשר להבין האם הפרסום שלנו רווחי או לא. חשוב מאוד למדוד את התוצאות בכל העת ולהבין מה עובד לכם טוב יותר ומה פחות.

 

שאלות תשובות

לכל אחד מהם יש מטרות שונות. קידום ממומן עוזר להגיע למקומות הראשונים בגוגל בצורה מהירה ולכן, מתאים לתוצאות לטווח הקצר. קידום אורגני לעומת זאת, זו עבודה מתמשכת לטווח הארוך וגם פעולה אשר לוקחת זמן.

כל בעל עסק המעוניין להגדיל את ההכנסות שלו, מציע שירותים או מוכר מוצרים. אבל, חשוב מאוד שיהיה לכם תקציב מתאים, בהתאם למילות החיפוש שלכם. בסופו של דבר, אם לא תשקיעו מספיק כסף ותשימו 100 ₪ בחודש, לא תצליחו להגיע לתוצאות שאתם חולמים עליהם.

מומלץ למדוד את העלות לטופס ליד \ רכישה אל מול מה הפוטנציאל של ההכנסות. במקרה של טופס ליד, צריך להבין כמה גולשים מתוך מי שהשאיר ליד באמת לוקחים את השירות. במקרה של רכישה, כדאי להבין כמה בערך מכניס לקוח ממוצע בשנה ועל פי זה להבין האם פרסום ממומן משתלם.

 

 

 

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
אודות הכותב/ת:

אולי יעניין אותך גם

קידום בגוגל אדוורדס

גוגל, מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם הוא אחד מהפלטפורמות החשובות ביותר לבעלי עסקים ומפרסמים. לגוגל יש ייחודיות פרסומית שאין כמעט לאף פלטפורמה וקידום באמצעות גוגל

קרא עוד »
קידום ממומן PPC

אם אתם בעלי עסק ובטח אם אתם בעלי אתר, ככל הנראה יצא לכם לשמוע על קידום ממומן או בשמו הפופולרי יותר PPC. במאמר הבא נדבר

קרא עוד »
ניהול קמפיין ממומן

קמפיינים ממומנים בעשור האחרון הפכו להיות מנוע צמיחה של עסקים רבים. באמצעות קמפיין ממומן אפשר להגדיל את כמות הכניסות לאתר וכתוצאה מכך להגדיל את מעגל

קרא עוד »
מה זה קידום ממומן

קידום ממומן הוא כלי סופר חשוב ומשמעותי בכל מה שקשור לשיווק דיגיטלי ולעיתים יש לו חשיבות מכרעת על ההצלחה של האתר שלכם ועל התוצאות העסקיות.

קרא עוד »
קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן הפך לחלק מרכזי בתמהיל שיווק כמעט בכל בית עסק ולא סתם, לקידום אתרים ממומן יש יתרונות רבים ובעלי עסקים רבים הבינו שמדובר

קרא עוד »
אני רוצה לקדם את העסק שלי
לקביעת פגישה עם יועץ שיווקי מטעם דיגיטיים משרד פרסום דיגיטלי

יש למלא את פרטיכם ופרטי העסק ונחזור בהקדם האפשרי לתיאום פגישה עם יועץ שיווקי