קידום אתרים ממומן

זמן קריאה: 2 דקות

קידום אתרים ממומן הפך לחלק מרכזי בתמהיל שיווק כמעט בכל בית עסק ולא סתם, לקידום אתרים ממומן יש יתרונות רבים ובעלי עסקים רבים הבינו שמדובר על זרוע משמעותית בפעילות העסק. איך זה עובד וכמה זה עולה? ריכזנו הכל במאמר אחד.

 

לפני הכל, מה זה קידום אתרים ממומן?

קידום אתרים ממומן הוא בעצם דרך מעולה להגיע למקומות הראשונים בגוגל, אבל באמצעות קמפיין בתשלום ולא בצורה אורגנית. אין ספק שלקידום אורגני בגוגל יש יתרונות רבים, אבל לעיתים אין לנו את הזמן הנדרש על מנת להגיע למקומות הראשונים ובמקרים אחרים, השוק רווי מתחרים וקידום אורגני הופך להיות משימה מורכבת.

 

הדרך בה קידום אתרים ממומן עובד

גוגל באופן כללי, עובד לפי מילות מפתח. זה לא משנה אם אנחנו מדברים על קידום אתרים ממומן, או קידום אתרים אורגני, בשניהם קודם כל צתחילים ממילות מפתח רלוונטיות. לאחר שבחרתם את מילות המפתח שתרצו להופיע בהן, תוכלו לבדוק מה העלות שלה.

מה הכוונה? לכל מילת מפתח יש בעצם עלות כלשהי שנגזרת לפי ההיצע והביקוש שיש באותו התחום, לצד השווי של המוצר או השירות שאתם נותנים. אם לדוגמא אתם מוכרים רכבים, מן הסתם העלות לליד תהיה גבוה יותר מאשר אם אתם מוכרים דפים למדפסת.

לאחר שבחרתם את מילות החיפוש הרלוונטיות עבורכם, בשלה הבא תצטרכו להקים מודעות פרסומיות, שהן אלו שיעלו בחיפושים של הלקוח. גוגל עובד לפי best practice ולכן, תתבקשו להזין 3 אופציות שונות, גוגל יציג כל פעם כותרת שונה עם גוך מודה אחר, עד שהוא יבין מה מניב את התוצאות הטובות ביותר.

כאשר אתם מקימים קמפיין, חשוב מאוד לשים לב לפרוס את התקציב כמו שצריך לאורך החודש ולא לתת לגוגל “לבזבז” הכל באותו היום, אחרת תסיימו את תקציב הפרסום שלכם מהר מאוד.

עוד דבר חשוב שיש לקחת בחשבון, Google ads היא בעצם פלטפורמה שלומדת את הגולשים ומשתפרת בכל העת, לכן, חשוב מאוד לתת את זמן הלמידה שהמערכת צריכה ולתת לקמפיין לרוץ לפחות 5-7 ימים כדי להבין האם זה עובד טוב, או שיש צורך בשינויים.

 

עלויות משוערות לקידום אתרים ממומן

האמת? אין לכך תשובה חד משמעית. זה מאוד תלוי בשוק, בתחרות ובביקוש. כמו כן, זה תלוי גם ביכולת שלכם ובתקציב השיווק שאתם מוכנים להשקיע. מה שכן, צריך לזכור שקמפיינים ממומנים דורשים השקעה כספית ואתם לא יכולים לצפות שב-100 ₪ תגיעו לתוצאות פנומנליות. אנו ממליצים להתייעץ עם מנהל קמפיינים על “רף הכניסה” המומלץ בתחום שלכם.

 

סיכום

זה היה קצר, אבל קולע😊 במאמר דיברנו על מה זה קידום ממומן בכלל ומה השוני בין קידום אתרים אורגני לקידום אתרים ממומן. בהמשך המאמר הסברנו איך קידום ממומן עובד ומה העלויות עבור קמפיינים מהסוג הזה.

שאלות תשובות

אין לכך תשובה חד משמעית, בעיקר כי זה תלוי בתחום שבו אתם פועלים, בתחרות הקיימת בזמן נתון וכמובן, לא פחות חשוב בתקציב שיש לכם. מומלץ להתייעץ אם מנהל קמפיינים מומחה ולהבין מה “רף הכניסה” שלכם.

אין לכך תשובה חד משמעית, בעיקר כי זה תלוי בתחום שבו אתם פועלים, בתחרות הקיימת בזמן נתון וכמובן, לא פחות חשוב בתקציב שיש לכם. מומלץ להתייעץ אם מנהל קמפיינים מומחה ולהבין מה “רף הכניסה” שלכם.

גם קידום אתרים ממומן וגם קידום אתרים אורגני עובד לפי מילות מפתח אשר מוקלדות בסרגל החיפוש של גוגל. לפי אותן מילות מפתח, גוגל יותר לשלוף אתרים רלוונטיים מהאינדקס שלו ומציג אותם בסדר, לפי דירוג האיכות שהוא העניק להם.

הכי טוב לעשות שימוש בשניהם. קידום אורגני הוא עבודת שיווק לאורך זמן, אבל התוצאות לא תלויות בתקציב הפרסום שלכם. מצד שני, בקידום ממומן אפשר להגיע למקומות הראשונים עוד היום.

 

 

 

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
אודות הכותב/ת:

אולי יעניין אותך גם

קידום בגוגל אדוורדס

גוגל, מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם הוא אחד מהפלטפורמות החשובות ביותר לבעלי עסקים ומפרסמים. לגוגל יש ייחודיות פרסומית שאין כמעט לאף פלטפורמה וקידום באמצעות גוגל

קרא עוד »
קידום ממומן PPC

אם אתם בעלי עסק ובטח אם אתם בעלי אתר, ככל הנראה יצא לכם לשמוע על קידום ממומן או בשמו הפופולרי יותר PPC. במאמר הבא נדבר

קרא עוד »
ניהול קמפיין ממומן

קמפיינים ממומנים בעשור האחרון הפכו להיות מנוע צמיחה של עסקים רבים. באמצעות קמפיין ממומן אפשר להגדיל את כמות הכניסות לאתר וכתוצאה מכך להגדיל את מעגל

קרא עוד »
מה זה קידום ממומן

קידום ממומן הוא כלי סופר חשוב ומשמעותי בכל מה שקשור לשיווק דיגיטלי ולעיתים יש לו חשיבות מכרעת על ההצלחה של האתר שלכם ועל התוצאות העסקיות.

קרא עוד »
פרסום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל, הוא אחד הכלים הפופולריים ביותר לקידום האתר שלכם ולא סתם, יש לכך סיבות רבות והסברים רבים. במאמר הבא נדבר על פרסום ממומן

קרא עוד »
אני רוצה לקדם את העסק שלי
לקביעת פגישה עם יועץ שיווקי מטעם דיגיטיים משרד פרסום דיגיטלי

יש למלא את פרטיכם ופרטי העסק ונחזור בהקדם האפשרי לתיאום פגישה עם יועץ שיווקי