קורס קידום אתרים אונליין – האם זה אפשרי?

זמן קריאה: 4 דקות

אתה יכול להיות אב לשלושה ילדים שחוזר מאוחר בכל יום מהעבודה, ואת יכולה להיות אמא במשרה מלאה, שמתזזת בין חוג כדורסל לחוג ג’ודו: דיי ברור שאין לכם את הפנאי הדרוש כדי לרכוש מקצוע חדש. חברת קידום האתרים “עשהאל” מבינה כי במציאות כזו קשה הרבה יותר להתפתח מקצועית, ולכן משיקה בשבועות האחרונים את קורס קידום האתרים האונליין שלה. קורס, שיאפשר לכם ללמוד מקצוע מבוקש, ולפתוח בפניכם שפע של הזדמנויות, וכל זאת, בזמן שמתאים לכם, בקצב שמתאים לכם, ובמיקום שנוח לכם. נשמע חלומי? לפעמים חלומות מתגשמים.

הכירו את עדי אלעזר, סמנכ”לית התפעול של חברת “עשהאל” המתמחה בקידום אורגני של אתרים במנועי החיפוש השונים. לעדי היה חלק משמעותי ביותר בהשקת הקורס הדיגיטלי האיכותי של החברה, שפונה לקהל יעד מגוון ורחב: אנשים צעירים, מבוגרים, נשים וגברים, רווקים ונשואים, שמעוניינים להתקדם צעד נוסף בחיים המקצועיים שלהם, וללמוד מקצוע שהביקוש אליו גובר מאוד בשנים האחרונות, כשיותר ויותר עסקים עוברים להשיק את הפעילות שלהם בדיגיטל: קידום אתרים אורגני.

עדי, ספרי לנו מהו בעצם תהליך של קידום אתרים אורגני?

“קידום אורגני של אתרים הוא משימה שעיקרה לאפשר לבעלי עסקים לשפר את הנוכחות שלהם בדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש המובילים. מה זה אומר הלכה למעשה? עבור בית העסק מדובר ביותר פניות של לקוחות, או בעגה המקצועית, יותר לידים חמים ורלוונטיים, שהסיכוי להפוך אותם ללקוחות משלמים הוא גדול יותר. עבור התלמיד שרוכש את קורס קידום האתרים מדובר במקצוע מודרני, שמאפשר לו להשתלב בתעשייה ולהפוך רלוונטי אל מול הצרכים המשתנים בעולם השיווק הדיגיטלי.

עדי אלעזר ועשהאל דרייר

מהם היתרונות שמהם יכולים ליהנות כשנפנים לרכוש את קורס קידום האתרים מבית עשהאל?

קורס קידום האתרים הדיגיטלי שאנחנו מציעים מאפשר ללקוחות ללמוד מקצוע חדש, מבלי לצאת מן הבית. הם לא צריכים לחפש חניה, לעמוד שעות בפקקים, להתלבש ולהתארגן לפני כן. הם לא חייבים למצוא בייביסיטר לילדים, ויכולים לצרוך את התכנים השונים שהקורס מציע בדיוק בזמנים שנוחים להם.

האם בקורס נלמדת התיאוריה של קידום האתרים או שממש לומדים באופן מעשי כיצד לקדם אתרים במנועי החיפוש השונים?

“לא לחינם אנחנו קוראים לקורס בשם ‘פרקטיקה נטו‘. אנחנו מאמינים באמת ובתמים בתפיסה הזאת, שקידום אתרים אפשר ללמוד רק מתוך ניסיון מעשי. כבר בדקה הראשונה לקורס אנחנו מספקים לנרשמים את היכולת לשפר את מצב האתר שלהם באמצעות דוגמה מעשית ומוחשית. אנחנו, אגב, גם מאוד גאים בתפיסה הזאת.”
אבל מנועי החיפוש מעדכנים כל הזמן את הדרך שבה הם פועלים כדי לדרג אתרים.

איך אתם יכולים להבטיח שהתלמידים נשארים מעודכנים בתפיסות החדישות ביותר?

התלמידים שרוכשים את הקורס מקבלים, למעשה, גישה לתיקיה בה נמצאים תכני הקורס השונים. התכנים האלו, יש לומר, מתעדכנים באופן שוטף. הגישה הזאת נשמרת, כמובן, לפרק זמן בלתי מוגבל, וכך התלמידים יכולים לוודא כי שומרים על רמת העדכניות הגבוהה ביותר בתחום.

מה קורה אם תלמיד רוצה לחזור לשיעור ספציפי שוב, כדי לוודא שהוא מיישם באופן נכון את ההמלצות המוזכרות בו?

“זאת בדיוק אחת הסיבות שהחלטנו כי הקורס יהיה דיגיטלי ולא פרונטלי. היכולת לחזור לתכנים שונים של הקורס בשלבים שונים של תהליך הקידום היא קריטית להצלחת התהליך. בקורס קידום האתרים של עשהאל תוכלו לצפות שוב ושוב בתכנים המצולמים, וללא הגבלה, עד שתהיו בטוחים כי הפנמתם את החומר היטב.”

 

קורס קידום אתרים פרקטיקה נטו

מדוע בחרתם לצלם את הקורס ולא להגיש אותו באופן כתוב?

“יש לכך שתי סיבות עיקריות: הראשונה, היא שרצינו לאפשר לסטודנטים של הקורס לצרוך את התוכן בצורה הקלה ביותר האפשרית. קריאת מסה של חומר היא טובה, אולם עד גבול מסוים. בקריאה נדרש הסטודנט להיות אקטיבי. הוא לא יכול להשתרע על הכורסה בסלון וללמוד. הוא מחוייב לרמת קשב וריכוז גבוה מאוד, שלא תמיד קיימת עבור אנשים עובדים שמגדלים ילדים.

הסיבה השנייה שבגללה החלטנו לצלם את הקורס, ולא להגיש אותו באופן כתוב, היא שקל הרבה יותר להדגים לצרכנים של הקורס פעולות שונות הקשורות בקידום אתרים בצורה הזאת. לעיתים תמונה אחת, או וידאו אחד, שווה להרבה יותר מאלף מילים. אין כמו מראה עיניים כאשר ניגשים ללמוד משהו באופן פרקטי. אני רוצה להזכיר כי הקורס עוסק בתיווך של פרקטיקה נטו לצרכנים בקצה, אלו בעלי האתרים והלקוחות שרכשו את הקורס.

האם חובה להגיע לקורס עם ידע מוקדם כלשהו?

“התשובה לשאלה הזאת היא מעט טריקית”, משיבה עדי, ומחייכת: “הרבה יותר מידע חשוב לנו שהתלמיד שרוכש את הקורס יהיה עם נכונות ויכולת למידה עצמית גבוהה מאוד. על אף שאנחנו משתדלים להנגיש את המידע בצורה הקלה ביותר לעיכול, עדיין נדרשת לא מעט עבודה מצד הסטודנט כדי להצליח בקורס. אנחנו הקפדנו לשלב בין התכנים השונים של הקורס בתחום של קידום אתרים, עם תכנים כלליים יותר מעולם הדיגיטל. תלמידים בעלי אוריינטציה טכנולוגית יצליחו ברמת ודאות גבוהה בקורס הזה.”

מה לגבי האיכות של הקורס? כלומר, האם ההקלטות של הקורס נשמעות ונצפות היטב ועומדות בסטנדרט מינימלי של איכות?

“האמת היא שזוהי נקודה חשובה, ושאלה יפה. הקורס צולם והוקלט באמצעות ציוד מתקדם, ונחשב לקורס בסטנדרט גבוה של הנגשת התכנים. ואכן, קורסים מקבילים שלא הקפידו לצלם באמצעות ציוד מקצועי, גרמו ללא מעט פגיעה בחוויית המשתמש של צרכני הקורס עצמם.”

 

6 היכולות החשובות למקדם אתרים מצליח

 

למה ללמוד תחום כל כך מורכב כמו קידום אתרים, אם אפשר פשוט להתקשר מול חברת קידום אתרים המתמחה בזה?

“התשובה היא, כמו תמיד, כפולה: התקשרות מול חברת קידום אתרים במיקור חוץ תעלה לכם כסף רב, ולא תמיד תוכלו לשלוט על התוצרים שתספק לכם החברה הזאת. לעומת זאת, למידה עצמית של קידום אתרים, למשל באמצעות הקורסים המוצעים, תהיה זולה באופן משמעותי.

הסיבה השנייה שבגללה תירצו לרכוש את קורס קידום האתרים מבית עשהאל, היא העובדה שהתמצאות בחומר, תאפשר לכם לנתח ולנטר את פעילות הספקים שלכם, ולזהות חולשה בתהליך שבגללה נגבו עמלות יתר.

מה התלמידים של קורס קידום האתרים פרקטיקה נטו, אומרים על הקורס?

“בקבוצת הווצאפ  שבה אנו מלווים את הסטודנטים שלנו, התלמידים שולחים פידבקים על הקורס ומספרים על תהליך הלמידה בקורס ומה הם מפיקים מהקורס”. לכן אני חושבת שכל מילה מיותרת. אנו רואים את ההצלחה שלהם וגאים בהצלחות שלהם.

החזון של עשהאל  דרייר הוא שיהיה בקורס ה-SEO שלו כל מה שצריך כדי שכל מי שילמד אותו יוכל להגיע הכי רחוק שאפשר בתחום ה-SEO! ואם התלמידים ישלב את הידע שלו עם שימוש בדיגיפארם, השמיים הם הגבול כי אז גם מגבלת לקוחות אין, שכן ניתן להזמין כמה תוכן וקישורים שרוצים, בכל שעה ובכל כמות! וזה כבר פאזל שלם שמתחבר כ”כ יפה ומוביל להצלחה.
חוות דעת של אסתר על קורס קידום אתרים פרקטיקה נטו
חוות דעת של נתן אינדטרסקי על קורס קידום אתרים פרקטיקה נטו

לסיכום

קורס קידום אתרים אונליין מאפשר רכישת כלים לימודיים לקידום אתרים מיטבי. הצטרפו עוד היום לקורס קידום האתרים המתקדם ביותר כיום בישראל. זה הקורס המתוקשב המתקדם והעדכני-עכשווי של עשהאל דרייר עם סרטונים וכתוביות להדרכה מפורטת לקידום אתרים ביעילות ובהצלחה. השיעורים הדיגיטליים הנגישים בכל עת דרך מערכת דיגיפארם, באמצעותה חוסכים עלויות ונסיעות לצד יישום  הקורס ע”י הלומדים, בזמנם הפנוי, לפי יכולתם.

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?
אודות הכותב/ת:

אולי יעניין אותך גם

קורסי קידום ושיווק

תחום השיווק והקידום מתפתח כל הזמן ויכול להיות קשה להתעדכן בטרנדים האחרונים. כדי לעזור לאנשי מקצוע להישאר בקדמת העקומה, קיימים כיום מגוון קורסים זמינים בתחום.

קרא עוד »
כמה עולה קורס SEO

במאמר זה, נסקור את העלות של קורסי קידום אתרים (SEO), כולל גורמים המשפיעים על המחיר והמחירים האופייניים שאתה יכול לצפות לשלם. מבוא לקורסי קידום אתרים

קרא עוד »
אני רוצה לקדם את העסק שלי
לקביעת פגישה עם יועץ שיווקי מטעם דיגיטיים משרד פרסום דיגיטלי

יש למלא את פרטיכם ופרטי העסק ונחזור בהקדם האפשרי לתיאום פגישה עם יועץ שיווקי