גוגל, מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם הוא אחד מהפלטפורמות החשובות ביותר לבעלי עסקים ומפרסמים. לגוגל יש ייחודיות פרסומית שאין כמעט לאף פלטפורמה וקידום באמצעות גוגל
דף הבית » קידום ממומן
אחד האתגרים המרכזיים בתהליך של שיווק מוצרים או שירותים על גבי רשת האינטרנט, הוא למצוא את קהל היעד של המוצרים או השירותים, ולייצר עבורו הצעת ערך. תהליך קידום ממומן הוא תהליך שבו מפרסם בית עסק בתשלום מודעות שיווקיות המוצגות לגולש בזמן הנכון. לרוב, כאשר משתמשים בביטוי ‘קידום ממומן’, מתכוונים לקידום ממומן במנועי החיפוש ובאופן ספציפי יותר, קידום ממומן בגוגל.
בתהליך של קידום ממומן במנועי החיפוש, מגדיר בית העסק המפרסם עבור אילו משפחות של חיפושים ומילות מפתח הוא מעוניין להציג את מודעות הפרסום מטעמו, כמה הוא מוכן לשלם עבור כל הקלקה של גולש על מודעת הפרסום הזאת, ומתי הוא מעוניין לעשות זאת. כאן מתחיל תהליך של מכרז שבסופו, בהתאם להצעת המחיר שיצר בית העסק המפרסם, רלוונטיות המודעה לכוונת החיפוש של המשתמש, ואיכות דף הנחיתה אליו מופנה הגולש, בוחר מנוע החיפוש היכן בתור למקם את מודעת הפרסום. עבור כל הקלקה של גולש על מודעת הפרסום הזאת, בית העסק המפרסם יחוייב בהתאם למשתנים שונים המרכיבים את מחיר ההקלקה.
תהליך קידום ממומן מייצר לא מעט יתרונות לבעלי עסקים שמעוניינים להגביר את הנוכחות שלהם במנועי החיפוש השונים. הנה העיקריים שבהם:
הגדרת מילות מפתח לא רצויות – בתהליך קידום ממומן יכול בית העסק שמנהל את הקמפיין להגדיר עבור אילו חיפושים הוא לא מעוניין להציג את מודעת הפרסום, וכך להצליח ולמקד את הפרסום בקהל היעד הרלוונטי בלבד.
הגדרת אסטרטגיות תמחור שונות – ישנם עסקים שמוכנים לשלם יותר עבור כל ליד ובלבד שיוכלו לגייס לקוחות בזמן המתאים. עסקים אחרים, שעובדים על מרווחים קטנים יחסית, יהיו מעוניינים למקסם את הביד. תהליך קידום ממומן מתאים לשני סוגי העסקים הללו.
לא נדרש אתר מושקע כדי להתחיל בפרסום – בניגוד, למשל, לתהליך קידום אורגני, שבו נדרש בית העסק לייצר אתר איכותי שסגור מכל הבחינות, בתהליך קידום ממומן יכול בית העסק להסתפק בדף נחיתה איכותי בלבד.
מתאים לעסקים חדשים – תהליך קידום ממומן, בניגוד לתהליך קידום אורגני, יכול לייצר ערך מוסף גבוה גם לעסקים חדשים, אשר לא צברו את הותק הדרוש כדי להתחרות על מיקומים גבוהים.
קידום ממומן הוא תהליך שיווקי שמאפשר לעסקים לייצר נוכחות במנועי החיפוש באופן מיידי, ללא תלות באיכות האתר שלהם, ותוך שליטה על קצב תנועת הגולשים לאתר.
שיווק דיגיטלי הוא בעצם פעולות שיווקיות הנעשות בכלים דיגיטליים כמו לדוגמא: קמפיין בגוגל, קמפיין בפייסבוק, כתבות תוכן ועוד.
שיווק דיגיטלי דורש תכנון מראש. כלומר, השיווק הדיגיטלי נגזר מהאסטרטגיה שיווקית כללית ובא לשרת את המטרות שהוצבו מבעוד מועד. לא מומלץ לצאת לדרך בלי מטרות ויעדים שהוגדרו מראש, אחרת איך תדעו אם הצלחתם?
אין מספר אחד שאפשר לתת, מדובר על תקציב משתנה בהתאם לשוק בו אתם פועלים ולתחרות באותו השוק. בנוסף לכך, אי אפשר לנתק את זה שלכל עסק יש יכולות כלכליות מסוימות. אם אתם סוכני ביטוח, אי אפשר לצפות שיהיו לכם תקציבים כמו של חברת ביטוח גדולה מצד שני אתם מתחרים על אותו הקהל.
ליווי צמוד של אנשי מקצוע, לצד אסטרטגיה שיווקית נכונה, תוביל אתכם לתוצאות, אבל כמו שאמרנו קודם, חייבים לתכנן את האסטרטגיה נכון.
אולי יעניין אותך גם
גוגל, מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם הוא אחד מהפלטפורמות החשובות ביותר לבעלי עסקים ומפרסמים. לגוגל יש ייחודיות פרסומית שאין כמעט לאף פלטפורמה וקידום באמצעות גוגל
אם אתם בעלי עסק ובטח אם אתם בעלי אתר, ככל הנראה יצא לכם לשמוע על קידום ממומן או בשמו הפופולרי יותר PPC. במאמר הבא נדבר
פרסום ממומן בגוגל, הוא אחד הכלים הפופולריים ביותר לקידום האתר שלכם ולא סתם, יש לכך סיבות רבות והסברים רבים. במאמר הבא נדבר על פרסום ממומן
קידום אתרים ממומן הפך לחלק מרכזי בתמהיל שיווק כמעט בכל בית עסק ולא סתם, לקידום אתרים ממומן יש יתרונות רבים ובעלי עסקים רבים הבינו שמדובר
אם יש לכם אתר, או נכס דיגיטלי אחר, כנראה ששמעתם על קידום ממומן בגוגל. קידום ממומן נחשב לאחד מהכלים הטובים ביותר הקיימים היום לקידום האתר
דיגיטיים הוקמה בשנת 2021 כדי לספק לבעלי עסקים קטנים וגדולים שירותי דיגיטל שיעזרו להם לבלוט ולהיחשף ברשת האינטרנט באמצעות בניית אתרים, קידום אתרים באמצעות כתיבת תכנים, כתיבת כתבות יח”צ, קישורים, פרסום ברשתות חברתיות בצורה הטובה והמקצועית ביותר.
כמו כן האתר משמש כבלוג בתחום השיווק דיגיטלי.
לשיחת ייעוץ והכוונה לשירותי הדיגיטל המתאימים לעסק שלכם השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
© כל הזכויות שמורות לדיגי טיים 2022
יש למלא את פרטיכם ופרטי העסק ונחזור בהקדם האפשרי לתיאום פגישה עם יועץ שיווקי